Факультет | Педагогикалық факультеті (ПФ) |
---|---|
Кафедра | Арнайы, бастауыш және мектепке дейінгі оқыту (АБжМДО) |
Білім беру саласының коды және жіктелуі | 6B01 Педагогикалық ғылымдар |
Дайындық бағытының коды мен жіктелуі | 6B018 Әлеуметік педагогика және өзін-өзі танумамандарын даярлау |
Білім беру бағдарламаларының тобы | В019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау |
Білім беру бағдарламасының атауы | 6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану |
Аккредиттеу | Сертификат |
Білім беру бағдарламасының түрі | Негізгі |
Білім беру бағдарламасы бойынша түлек моделі | 1) Әлеуметтік педагогика саласында іргелі білімі бар және өмір бойы өздігінен оқуға қабілетті 2) сындарлы өзара іс-қимыл жасауға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға, көшіп-қонушылардың отбасыла- рына, әлеуметтік қолайсыз отбасыларға әлеуметтік-педагогикалық қолдауды тиімді көрсету үшін шешімдер қабылдауға, олардың толыққанды өмір сүруі мен қойылған мақсаттары үшін қолайлы жағдайлар жасауға жәрдемдесуге қабілетті 3) Әлеуметтік педагогика саласындағы озық инновациялық тәжірибені барынша тиімді қолдану кезінде өмірлік маңызды міндеттерді шешу үшін интерактивті әдістер мен тәсілдерді пайдалану үшін цифрлық құзыреттілікті көрсетеді 4) тәрбие мен оқыту процесін ұйымдастыру, педагогикалық процесті басқару, педагогикалық қызмет нәтижелерін диагностикалау, түзету, болжау мақсатында шығармашылықты және жасампаз әлеуметтік белсенділікті көрсетеді 5) білім беру қызметін белсенді ынталандыруды қамтамасыз ететін психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасауға мүмкіндік беретін, тарихи және мәдени мұраға төзімділік, құрмет көрсете отырып, әртүрлі тілдік ортада қарым-қатынас жасай алуға қабілетті 6) Білім алушылардың білім беру және тәрбие процесінде өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасайды. 7)Тәрбие - білім беру қызметінде орнықты даму идеяларын қалыптастыру үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді және білім алушыларды табиғатты ұтымды пайдалану процесіне тартады. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты | Әр түрлі дамуында ауытқулары бар балалармен жұмыс істеуге, заманауи ғылыми білімі бар және арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінің өзгермелі инновациялық жағдайында, кәсіби қызметке дайындалған және үздіксіз кәсіптік білім берудегі кәсіби мәселелерін шешудің тиімді технологияларын қолдануға үйрету |
Білім деңгей | Бакалавриат (Жоғары) |
Берілетін дәреже | білім бакалавры |
Кәсіптік қызмет саласы (ЭҚЖЖ бойынша секция) | - |
Кәсіптер тізімі | - |
Кәсіби қызмет түрлері | - |
Кәсіби қызмет объектілері | Жалпы орта мектептер, лицейлер, гимназиялар, қосымша білім беру жүйесі (репетиторлық орталық, балалар сауықтыру лагері және т.б.), педагогикалық колледждер, біліктілікті арттыру және қайта даярлау институттары, білім бөлімдері |
Бағдарламаның ерекшеліктері | Дуалды оқыту элементтері бар білім беру бағдарламасы, академиялық алмасу бағдарламасы, қосымша білім беру бағдарламасын меңгеру мүмкіндігі (Minor) |
Оқу түрі | - |
Оқу кезеңі | Жалпы орта білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі бүкіл оқу кезеңінде кемінде 240 академиялық кредит және оқу жылы үшін кемінде 60 академиялық кредит білім беру кезеңімен айқындалады. Жоғары білімі немесе техникалық және кәсіптік білімі бар немесе кеш білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі формальды және формальды емес білім берудің бұрын қол жеткізілген нәтижелерін ескере отырып айқындалады. Сонымен бірге, егер білім алушы пәннен және оқу қызметінің басқа түрлерінен оқу жылына кемінде 60 кредит объектісімен Жеке оқу жоспарын қалыптастырса, оқу кезеңі ұлғайтылуы немесе азайтылуы мүмкін. |
Оқыту тілі | - |
Кредиттер/сағаттар көлемі (кем емес) | 240/7200 |
Алдыңғы білім деңгейі | - |
Бағдарлама менеджері | Дюсенбаева Бибигуль Амангельдиновна |
ББ Кәсіби стандарт/салалық біліктілік шеңбері негізінде әзірленді |
- |
"Атамекен" ҚР Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының рейтингісіндегі орны, 2022 жыл | 7 орын |
---|---|
Қосымша ақпарат | |
Білім беру бағдарламасы жайлы пікір қалдыруыңызды сұраймыз |