Студенттердің шағымдарын қарастыру рәсімі

Шағымдарды қарастыру рәсімі келесідей жүзеге асырылады:

  • кураторлар/эдвайзерлер → кафедра → деканат (директорат) → ТЖ жөніндегі проректор → ректор.

Кураторлар/эдвайзерлер студенттердің шағымдары мен ұсыныстарын кафедра меңгерушісіне, факультет деканына (институт директорына), тәрбие жұмысы жөніндегі проректорға ұсынады. Куратор кафедра меңгерушісіне ауызша немесе жазбаша түрде ұсынылған шағымдар ережеге сай соңғы салыстырмалы қысқа мерзімде шешіледі. Алайда, егер шағымның шешімі кафедра меңгерушісінің өкілеттігінде болмаса, ауызша немесе жазбаша түрде деканға баяндалады. Көптеген жағдайда барлық жан-жалдар кафедра меңгерушісі немесе факультет деканы деңгейінде шешіледі.

  • студент → әлеуметтік және тәрбие жұмысы бөлімі. Бұл жағдайда студенттер мен оқытушылардан түскен жазбаша өтініштер әлеуметтік және тәрбие жұмысы бөлімінде тіркеліп, ТЖ жөніндегі проректор деңгейінде қарастырылады;
  • студент→ ректор. Бұл сызба тікелей ректор поштасы, ректор блогы немесе жеке бас сұрақтары бойынша қабылдау арқылы шешіледі.

Аралық бақылау немесе ағымдағы (рейтингілік) бақылау бойынша аппеляцияға беру секілді бірқатар шағымдар ПРО СКГУ Білімді бағалау құжатымен реттеледі.

Студенттер шағымдарын студенттік омбудсмен немесе студенттік кәсіподағы арқылы жасай алады. Студенттік омбудсмен көшбасшылары әр факультетте тағайындалған. Университеттің студенттік омбудсменінің қызметтік міндетіне студенттерді қабылдау және олардың сұрақтарын қарастыру, шаралар қолдану, оның ішінде, студенттердің бұзылған құқықтары мен еркіндіктерін орнына келтіру үшін ұсыныстар жасап, кеңес беру, жан-жалды мәселелерді шешу, білім алушылардың әлеуметтік құқықтары мен мүдделерінің сақталуын қадағалау кіреді.