8D06101 Информатика, есептегіш техника және басқару
Паспорт образовательной программы
Инженерлік және сандық технологиялар факультеті (ИжСТФ)
Кафедра:
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ)
8D06
8D1
- Білім беру саласының коды және жіктелуі
- 8D06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
- Дайындық бағытының коды мен жіктелуі
- 8D061 Ақпараттық-коммуникациялықтехнологиялар
- Білім беру бағдарламаларының тобы
- D094 Ақпараттық технологиялар
- Білім беру бағдарламасының атауы
- 8D06101 Информатика, есептегіш техника және басқару
- Білім беру бағдарламасының түрі
- Негізгі
- Білім деңгей
- Докторантура (Ғылыми-педагогикалық)
- Берілетін дәреже
- философия докторы (PhD))
- Оқыту тілі
- Ағылшын, Қазақ, Орыс
- Кредиттер/сағаттар көлемі (кем емес)
- 180 / 5400
- Оқу түрі
- ҚББТ қолданусыз күндізгі
- Оқу кезеңі
- Докторантура: барлығы 180 кредит, жылына 60, әдетте 3 жыл.
- Кәсіби қызмет объектілері
- Жоғары білімнің білім беру ұйымдары; адам қызметінің әртүрлі салаларында ақпараттық жүйелерді әзірлейтін, енгізетін және пайдаланатын әртүрлі меншік нысанындағы кәсіпорындар мен ұйымдар.
СҚУ түлегі. М. Қозыбаева:
- Информатика, Есептеу техникасы және басқару саласында терең және іргелі білімі бар, өз бетінше ғылыми зерттеу және өзіндік ғылыми шығармашылыққа қабілеттілігін көрсете білді.
- Сындарлы өзара іс-қимылға, ақпаратты талдауға және синтездеуге, сондай-ақ маңызды нәтижелерге қол жеткізу үшін ғылыми салада стратегиялық маңызды шешімдер қабылдауға дайын.
- Ғылыми зерттеулер жүргізу үшін заманауи технологиялар мен құралдарды тиімді пайдалана отырып, Цифрлық құзыреттіліктің жоғары деңгейін көрсетеді.
- Күрделі ғылыми мәселелерді шешуде креативтілікті, инновациялар мен шығармашылыққа қабілеттілікті көрсетеді, сондай-ақ ғылыми қоғамдастық пен әлеуметтік-мәдени өмірді дамытуға белсенді қатысады.
? Әр түрлі мәдени дәстүрлер мен мұраларға төзімділік пен құрмет көрсете отырып, әр түрлі тілдік және мәдени ортада өзара әрекеттеседі.
- Өзі үшін ғана емес, қоғамның қалған мүшелері үшін де ғылыми өзін-өзі жүзеге асыру және кәсіби өсу үшін қолайлы жағдайлар жасауға қатысады.
? Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға бағытталған және қазіргі әлемнің жаһандық мәселелерін шешуге қабілетті ғылыми зерттеулерге ұмтыла отырып, тұрақты даму идеяларын қалыптастыруға белсенді ықпал етеді.
- Информатика, Есептеу техникасы және басқару саласында терең және іргелі білімі бар, өз бетінше ғылыми зерттеу және өзіндік ғылыми шығармашылыққа қабілеттілігін көрсете білді.
- Сындарлы өзара іс-қимылға, ақпаратты талдауға және синтездеуге, сондай-ақ маңызды нәтижелерге қол жеткізу үшін ғылыми салада стратегиялық маңызды шешімдер қабылдауға дайын.
- Ғылыми зерттеулер жүргізу үшін заманауи технологиялар мен құралдарды тиімді пайдалана отырып, Цифрлық құзыреттіліктің жоғары деңгейін көрсетеді.
- Күрделі ғылыми мәселелерді шешуде креативтілікті, инновациялар мен шығармашылыққа қабілеттілікті көрсетеді, сондай-ақ ғылыми қоғамдастық пен әлеуметтік-мәдени өмірді дамытуға белсенді қатысады.
? Әр түрлі мәдени дәстүрлер мен мұраларға төзімділік пен құрмет көрсете отырып, әр түрлі тілдік және мәдени ортада өзара әрекеттеседі.
- Өзі үшін ғана емес, қоғамның қалған мүшелері үшін де ғылыми өзін-өзі жүзеге асыру және кәсіби өсу үшін қолайлы жағдайлар жасауға қатысады.
? Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға бағытталған және қазіргі әлемнің жаһандық мәселелерін шешуге қабілетті ғылыми зерттеулерге ұмтыла отырып, тұрақты даму идеяларын қалыптастыруға белсенді ықпал етеді.
Инженерия және компьютерлік ғылымдар саласында терең ғылыми-педагогикалық, іргелі білім беру, әдіснамалық және зерттеу дайындығына ие ғалым-зерттеушіні қалыптастыру.
Перечень профессий: Білім беру менеджері, Ғылыми қызметкер, Мұғалім. ЖОО мұғалімі
Виды деятельности: Ғылыми-зерттеу, Ұйымдастырушылық-басқарушылық, Жобалау-конструкторлық, Өндірістік-технологиялық, Пайдалану
Объекты: Жоғары білімнің білім беру ұйымдары; адам қызметінің әртүрлі салаларында ақпараттық жүйелерді әзірлейтін, енгізетін және пайдаланатын әртүрлі меншік нысанындағы кәсіпорындар мен ұйымдар.
Аккредиттеу және рейтингтің тәуелсіз агенттігінің рейтингісіндегі орны |
1 орын |
---|---|
Өзгерістер тарихы | |
Білім беру бағдарламасы бойынша пікір / ұсыныс қалдыруыңызды сұраймыз | ![]() |