6B01302 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе (KZ-US)
Паспорт образовательной программы
—
Кафедра:
—
6B01
6B3
- Білім беру саласының коды және жіктелуі
- 6B01 Педагогикалық ғылымдар
- Дайындық бағытының коды мен жіктелуі
- 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
- Білім беру бағдарламаларының тобы
- В003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
- Білім беру бағдарламасының атауы
- 6B01302 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе (KZ-US)
- Білім беру бағдарламасының түрі
- Негізгі
- Білім деңгей
- Бакалавриат (Жоғары)
- Берілетін дәреже
- білім бакалавры
- Оқыту тілі
- Ағылшын, Қазақ, Орыс
- Кредиттер/сағаттар көлемі (кем емес)
- 240 / 7200
- Оқу түрі
- ҚББТ қолданусыз күндізгі
- Оқу кезеңі
- Жалпы орта білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі бүкіл оқу кезеңінде кемінде 240 кредит және оқу жылы үшін кемінде 60 кредитпен айқындалады…
- Кәсіби қызмет объектілері
- Бастауыш және арнайы білім беру ұйымдары
1) Педагогикалық салада іргелі білімі бар және өмір бойы өздігінен білім алуға қабілетті.
(Өзін-өзі басқаратын немесе дербестендірілген және өзін-өзі басқаратын өмір бойы оқыту).
2) Бастауыш және инклюзивті білім беруде оқу үдерісін тиімді жүзеге асыру және алға қойылған мақсаттар үшін конструктивті өзара әрекеттестік, шешім қабылдауға қабілетті.
(Жоба мен үдерістерді басқару).
3) Бастауыш және инклюзивті білім беруде заманауи педагогикалық технологияларды барынша тиімді пайдалана отырып, өмірлік маңызды мәселелерді шешу үшін интерактивті әдістер мен әдістерді қолданудың цифрлық құзыреттілігін көрсетеді.
(Бағдарламалау, робототехника, жасанды интеллект, IT құзыреттілігі).
4) Бастауыш мектеп пен инклюзивті білім беруде педагогикалық және оқу-тәрбие үдерістерін ұйымдастыру мақсатында шығармашылық қабілеттерін, жасампаздық пен конструктивті әлеуметтік белсенділікті көрсетеді.
(Жаңашылдық және шығармашылық қабілеттер).
5) Тарихи-мәдени мұраға төзімділік пен құрмет көрсете отырып, басқа тілдік педагогикалық ортада қарым-қатынас жасайды, бұл кіші мектеп оқушыларының, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқу іс-әрекетін белсенді ынталандыруды қамтамасыз ететін психологиялық-педагогикалық жағдайларды жасауға мүмкіндік береді.
(Көптілділік және көп мәдениеттілік).
6) Елдің әрбір азаматының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасауға қатысады. Кіші мектеп оқушыларының, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқу-тәрбие процесінде өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасайды.
(Инклюзивті немесе қамтылған оқыту).
7) Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және тұрақты даму идеяларын қалыптастыруға бағытталған. Білім беру қызметінде тұрақты даму идеяларын тұжырымдау үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді және кіші мектеп оқушыларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қоршаған ортаны ұтымды басқару процесіне тартады.
(Тұрақты даму).
(Өзін-өзі басқаратын немесе дербестендірілген және өзін-өзі басқаратын өмір бойы оқыту).
2) Бастауыш және инклюзивті білім беруде оқу үдерісін тиімді жүзеге асыру және алға қойылған мақсаттар үшін конструктивті өзара әрекеттестік, шешім қабылдауға қабілетті.
(Жоба мен үдерістерді басқару).
3) Бастауыш және инклюзивті білім беруде заманауи педагогикалық технологияларды барынша тиімді пайдалана отырып, өмірлік маңызды мәселелерді шешу үшін интерактивті әдістер мен әдістерді қолданудың цифрлық құзыреттілігін көрсетеді.
(Бағдарламалау, робототехника, жасанды интеллект, IT құзыреттілігі).
4) Бастауыш мектеп пен инклюзивті білім беруде педагогикалық және оқу-тәрбие үдерістерін ұйымдастыру мақсатында шығармашылық қабілеттерін, жасампаздық пен конструктивті әлеуметтік белсенділікті көрсетеді.
(Жаңашылдық және шығармашылық қабілеттер).
5) Тарихи-мәдени мұраға төзімділік пен құрмет көрсете отырып, басқа тілдік педагогикалық ортада қарым-қатынас жасайды, бұл кіші мектеп оқушыларының, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқу іс-әрекетін белсенді ынталандыруды қамтамасыз ететін психологиялық-педагогикалық жағдайларды жасауға мүмкіндік береді.
(Көптілділік және көп мәдениеттілік).
6) Елдің әрбір азаматының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасауға қатысады. Кіші мектеп оқушыларының, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқу-тәрбие процесінде өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасайды.
(Инклюзивті немесе қамтылған оқыту).
7) Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және тұрақты даму идеяларын қалыптастыруға бағытталған. Білім беру қызметінде тұрақты даму идеяларын тұжырымдау үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді және кіші мектеп оқушыларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қоршаған ортаны ұтымды басқару процесіне тартады.
(Тұрақты даму).
Өзгермелі талаптарға бейімделген, бастауыш және инклюзивті білім беру саласында кәсіби құзыреттілігі бар командада жұмыс істей алатын жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру және дамыту.
Перечень профессий: Педагог-ассистент, Бастауыш сынып мұғалімі түзету мектептерінде, Бастауыш сынып мұғалімі жалпы білім беретін мектептерде
Виды деятельности: әдістемелік, Ғылыми-зерттеу, оқу
Объекты: Бастауыш және арнайы білім беру ұйымдары