Факультет | Тіл және әдебиет институты (ТжӘИ) |
---|---|
Кафедра | Орыс тілі және әдебиет (ОТжӘ) |
Білім беру саласының коды және жіктелуі | 6B01 Педагогикалық ғылымдар |
Дайындық бағытының коды мен жіктелуі | 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау |
Білім беру бағдарламаларының тобы | В017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау |
Білім беру бағдарламасының атауы | 6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті |
Аккредиттеу | Сертификат |
Білім беру бағдарламасының түрі | Негізгі |
Білім беру бағдарламасы бойынша түлек моделі | 1) Педагогика және оқыту әдістемесі саласында іргелі білімі бар, әртүрлі оқу орындарында табысты оқытуға қабілетті, педагогикалық қызметте өзін-өзі оқытуға және өзін-өзі жетілдіруге қабілетті. (Өзін-өзі басқару немесе өмір бойы жеке және өзін-өзі оқыту) 2) Заманауи білім беру кеңістігінде бағдарлауға мүмкіндік беретін жұмыстың интерактивті тәсілдерін жасау үшін қажетті IT-технологияларды меңгереді. (Бағдарламалау, робототехника, жасанды интеллект, IT-құзыреттілік) 3) Оқу процесін жоспарлау кезінде және кәсіби қызметте креативті тәсіл көрсетеді. (Инновациялық және шығармашылық қабілеттер) 4) Әр халықтың мәдени мұрасына, тарихына, тіліне құрмет көрсете отырып, Тілдердің үштұғырлығы бағдарламасының идеяларын өмірге әкеледі. Мәдениетаралық полилогқа қатысады. (Мәдениетаралық құзыреттілік, көп тілділік және көпмәдениеттілік) 5) Әрбір оқушының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін мүмкіндіктерді қамтамасыз етуге белсенді қатысады және ол үшін қолайлы жағдайлар жасайды. (Инклюзивті немесе енгізілген оқыту) 6) Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға және тұрақты даму идеяларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылардың дамуының адамгершілік экологиясын қалыптастыруда базалық құзыреттіліктерді меңгереді және практикалық дағдыларды ұдайы жетілдіреді. (Тұрақты даму) 1) Педагогикалық ұжымдағы, тәрбие және оқу-білім беру саласындағы әріптестерімен сындарлы өзара іс-қимыл жасауға, қойылған мақсаттарды тиімді орындау үшін шешімдер қабылдауға қабілетті. (Жобалар мен процестерді басқару) |
Білім беру бағдарламасының мақсаты | Ғылыми ойлауы бар, кәсіби өсуге қабілетті, негізгі және кәсіби құзыреттіліктері бар, орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласындағы басқарушылық құзыреттіліктері бар бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру. |
Білім деңгей | Бакалавриат (Жоғары) |
Берілетін дәреже | білім бакалавры |
Кәсіптік қызмет саласы (ЭҚЖЖ бойынша секция) | - |
Кәсіптер тізімі | - |
Кәсіби қызмет түрлері | - |
Кәсіби қызмет объектілері | Жалпы білім беру мектептері, лицейлер, гимназиялар, колледждер, бұқаралық ақпарат құралдары, мемлекеттік қызмет |
Бағдарламаның ерекшеліктері | Жоқ |
Оқу түрі | - |
Оқу кезеңі | Жалпы орта білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі бүкіл оқу кезеңінде кемінде 240 академиялық кредит және оқу жылы үшін кемінде 60 академиялық кредит білім беру кезеңімен айқындалады. Жоғары білімі немесе техникалық және кәсіптік білімі бар немесе кеш білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі формальды және формальды емес білім берудің бұрын қол жеткізілген нәтижелерін ескере отырып айқындалады. Сонымен бірге, егер білім алушы пәннен және оқу қызметінің басқа түрлерінен оқу жылына кемінде 60 кредит объектісімен Жеке оқу жоспарын қалыптастырса, оқу кезеңі ұлғайтылуы немесе азайтылуы мүмкін. |
Оқыту тілі | - |
Кредиттер/сағаттар көлемі (кем емес) | 240/7200 |
Алдыңғы білім деңгейі | - |
Бағдарлама менеджері | Мисяченко Светлана Викторовна |
ББ Кәсіби стандарт/салалық біліктілік шеңбері негізінде әзірленді |
- |
"Атамекен" ҚР Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының рейтингісіндегі орны, 2022 жыл |
3 орын |
---|---|
Место в рейтинге Независимого агентства |
5 место |
Қосымша ақпарат | |
Білім беру бағдарламасы жайлы пікір қалдыруыңызды сұраймыз |