Модуль 4: Шет тілі |
|
Модуль элементтері: |
Міндетті пән Ағылшын (Неміс) тілі |
Оқу семестрі: | 1, 2 |
Модуль үшін жауапты: | Олькова И.А. |
Оқытушылар: |
Ағылшын (Неміс) тілі - Олькова И.А. |
Тіл: | Орысша, қазақша |
Куррикулуммен байланыс: | Ақпараттық жүйелер (Ба) |
Аптасына және семестрде сағат саны: |
1 семестр: аптасына - 12 сағат (практикалық сабақтар - 4; СӨЖ - 8); семестрде - 180 сағат 2 семестр: аптасына - 6 сағат (практикалық сабақтар - 2; СӨЖ - 4) семестрде - 90 сағат. |
Жұмыс жүктемесі: |
Аудиториялық жүктеме: 90 сағат |
Кредит саны: | 9 ECTS |
Емтихандарды өткізу шарттары: | Емтиханға қатысу үшін студент пәнге бөлінген 100 балдан кемінде 50 балл жинауы керек |
Ұсынылатын шарттар: | Оқушылар орта мектепте алатын шет тілін меңгерудің минималды-жеткілікті деңгейі |
Оқытудың болжамды нәтижелері: |
Шет тіліндегі мәтіндерді (сөздікпен) оқу және аудару үшін қажетті лексикалық және грамматикалық минимум; негізгі орфографиялық ережелер; сөйлеудің негізгі бөліктерін, қарапайым және күрделі сөйлемнің құрылымын білу. Күнделікті тақырыптар бойынша шет тілінде сөйлесе білу (ауызша және жазбаша); қарапайым және күрделі сөйлемдер құра білу; тұрмыстық, ақпараттық сипаттағы хабарламаларды құлақпен қабылдай білу. Ауызша және жазбаша сөйлеуді өз бетінше жетілдіру, сөздік қорын толықтыру; оқылатын тақырыптар шегінде оқу, монологиялық сөйлеу; тілдік нормаларға сәйкес мәтінді аудару дағдыларын меңгеру. Монологиялық мәлімдеме жасау және диалог жүргізу; шет тіліндегі тұлғааралық қарым-қатынаста өз көзқарасын дәлелді түрде баяндау; шет тіліндегі шынайы мәтіннен қажетті ақпаратты алу; жеке және іскерлік нысандардың көпшілігін (сауалнамалар, түйіндемелер) толтыру қабілетін көрсету. |
Мақсатты пайдалану / қолдану мүмкіндігі: | Модульдер: тілдерді тереңдетіп оқыту, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар |
Мазмұны: |
Ағылшын (Неміс) тілі Лексикалық материал: - Әлеуметтік-тұрмыстық қарым-қатынас саласы: Family in modern society, Housing and accommodation; - Қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени саласы: Kazakhstan, Country studies (English speaking countries: culture, geography, economy), Leisure, Traveling; - Қарым-қатынастың оқу-кәсіптік саласы: Education, My University, Jobs and Professions, My future profession, Professional competence, Advantages and disadvantages of different professions; - Қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени саласы: Health and Healthy Life Style, Law, Human Rights, Environment and environmental problems, Mass Media Грамматикалық материал: - Tenses (Present, Past, Future – Simple, Continuous, Perfect); - Conditional sentences; - Reflexive, Possessive and Relative Pronouns; - The passive Voice; - Modal verbs (might, could, might, can); - Reported Speech; - Connectors (although, however,thus…); - Quantifiers (a few, a little etc.); - Adverbs of frequency; - Degrees of comparison (adjectives and adverbs) |
Емтихан нысаны: |
Кешенді емтихан, соның ішінде: Ағылшын (Неміс) тілі (1 сем) – жазбаша бақылау Ағылшын (Неміс) тілі (2 сем) – компьютерлік тестілеу |
Техникалық / мультимедиялық құралдар: | Мультимедиялық-лингафондық класс, интерактивті тақта, мультимедиялық кешен |
Әдебиет: |
1. Sue Kay & Vaughan Jones. Inside Out - Elementary: Macmillan, 2003. 2. Luke Prodromou. Rising Star – An Intermediate Course: Macmillan, 2001. 3. Raymond Murphy. English Grammar in Use: Cambridge University Press, 2004. 4. Simon Clarke. Macmillan English Grammar in Context: Macmillan, 2008. 5. Агабекян И., Коваленко П. Английский для инженеров. - 4-е изд.,- Ростов-на-Дону: Феникс, 2006. 6. Выборова Г.Е., Махмурян К.С., Мельчина О.П. Easy English: Базовый курс: М.: Аст-Пресс Книга, 2005. |
Соңғы түзетулер күні: | 20.01.2020 |
Модульдердің байланыс матрицасына сәйкес «Ақпараттық жүйелер» білім беру бағдарламасының 4 модулінен өту кезінде күтілетін нәтиже:
Р12: | Рухани, эстетикалық және этикалық мәдениеттің элементтерін меңгеру, әлеуметтік және этикалық аспектілерді ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру. Тұжырымдамалық, логикалық және аналитикалық ойлау дағдыларын меңгеру, қойылған міндеттерді шешу және оларды дұрыс құжаттау кезінде кәсіби әлеуетті іске асыру. |