6B01101 Педагогика және психология
Паспорт образовательной программы
Педагогикалық факультеті (ПФ)
Кафедра:
Педагогика және психология (ПП)
6B01
6B1
- Білім беру саласының коды және жіктелуі
- 6B01 Педагогикалық ғылымдар
- Дайындық бағытының коды мен жіктелуі
- 6B011 Педагогика және психология
- Білім беру бағдарламаларының тобы
- В001 Педагогика және психология
- Білім беру бағдарламасының атауы
- 6B01101 Педагогика және психология
- Білім беру бағдарламасының түрі
- Негізгі
- Білім деңгей
- Бакалавриат (Жоғары)
- Берілетін дәреже
- білім бакалавры
- Оқыту тілі
- Қазақ, Орыс
- Кредиттер/сағаттар көлемі (кем емес)
- 240 / 7200
- Оқу түрі
- ҚББТ қолданусыз күндізгі
- Оқу кезеңі
- Жалпы орта білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі бүкіл оқу кезеңінде кемінде 240 кредит және оқу жылы үшін кемінде 60 кредитпен айқындалады…
- Кәсіби қызмет объектілері
- Орта мектеп, мектепке дейінгі білім беру және тәрбиелеу жүйесі, арнайы түзеу мекемелері (балалар мен жасөспірімдер үшін дене немесе ақыл-ой кемістігі бар интернат), педагогикалық колледж, бастауышжәне орта кәсіптікбілім беру ұйымдары
1)Психологиялық-педагогикалық салаларда іргелі білімі бар және өмір бойы өздігінен білім алуға қабілетті.
2) Білім беру жүйесінде студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету үдерісін тиімді жүзеге асыру үшін конструктивті өзара әрекеттестік пен шешім қабылдауға қабілетті.
3) Білім беруде заманауи психологиялық-педагогикалық технологияларды барынша тиімді пайдалана отырып, өмірлік маңызды мәселелерді шешу үшін интерактивті әдістер мен әдістерді қолданудың цифрлық құзыреттілігін көрсетеді.
4) Білім беру жүйесінде студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету мақсатында шығармашылық қабілеттерін, жасампаздық пен конструктивті әлеуметтік белсенділікті көрсетеді.
5) Тарихи-мәдени мұраға төзімділік пен құрмет көрсете отырып, әр түрлі тілдік педагогикалық ортада қарым-қатынас жасайды, бұл оқу іс-әрекетін белсенді ынталандыруды және студенттердің жеке тұлғасын дамытуды қамтамасыз ететін психологиялық-педагогикалық жағдайларды жасауға мүмкіндік береді.
6) Елдің әрбір азаматының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасауға қатысады. Оқу-тәрбие процесінде студенттердің өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасайды.
7) Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға және тұрақты даму идеяларын қалыптастыруға бағытталған. Білім беру қызметінде тұрақты даму идеяларын тұжырымдау үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді және студенттерді қоршаған ортаны ұтымды басқару процесіне тартады.
2) Білім беру жүйесінде студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету үдерісін тиімді жүзеге асыру үшін конструктивті өзара әрекеттестік пен шешім қабылдауға қабілетті.
3) Білім беруде заманауи психологиялық-педагогикалық технологияларды барынша тиімді пайдалана отырып, өмірлік маңызды мәселелерді шешу үшін интерактивті әдістер мен әдістерді қолданудың цифрлық құзыреттілігін көрсетеді.
4) Білім беру жүйесінде студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету мақсатында шығармашылық қабілеттерін, жасампаздық пен конструктивті әлеуметтік белсенділікті көрсетеді.
5) Тарихи-мәдени мұраға төзімділік пен құрмет көрсете отырып, әр түрлі тілдік педагогикалық ортада қарым-қатынас жасайды, бұл оқу іс-әрекетін белсенді ынталандыруды және студенттердің жеке тұлғасын дамытуды қамтамасыз ететін психологиялық-педагогикалық жағдайларды жасауға мүмкіндік береді.
6) Елдің әрбір азаматының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасауға қатысады. Оқу-тәрбие процесінде студенттердің өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасайды.
7) Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға және тұрақты даму идеяларын қалыптастыруға бағытталған. Білім беру қызметінде тұрақты даму идеяларын тұжырымдау үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді және студенттерді қоршаған ортаны ұтымды басқару процесіне тартады.
Психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында негізгі және кәсіби құзыреттеріне ие, сондай-ақ педагог-психологтың кәсіби міндеттерін шешуге қабілетті, кәсіби өсу мен ұтқырлыққа қабілетті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру
Перечень профессий: Мұғалім. Колледж мұғалімі, білім беру мекемелерінің педагог-психологы
Виды деятельности: Диагностикалық, Консультативтік, Консультациялық-диагностикалық, Консультациялық-сараптамалық, Түзетуші, Түзету-дамытушылық, Ғылыми-зерттеу, Білім беру, Педагогикалық, Профилактикалық
Объекты: Орта мектеп, мектепке дейінгі білім беру және тәрбиелеу жүйесі, арнайы түзеу мекемелері (балалар мен жасөспірімдер үшін дене немесе ақыл-ой кемістігі бар интернат), педагогикалық колледж, бастауышжәне орта кәсіптікбілім беру ұйымдары
"Атамекен" ҚР Ұлттық Кәсіпкерлер |
17 орын |
---|---|
Өзгерістер тарихы | |
Білім беру бағдарламасы бойынша пікір / ұсыныс қалдыруыңызды сұраймыз | ![]() |