6B01515 Физика (IP)
Паспорт образовательной программы
—
Кафедра:
—
6B01
6B5
- Білім беру саласының коды және жіктелуі
- 6B01 Педагогикалық ғылымдар
- Дайындық бағытының коды мен жіктелуі
- 6B015 Жаратылыстану пәндері бойыншамұғалімдер даярлау
- Білім беру бағдарламаларының тобы
- В010 Физика мұғалімдерін даярлау
- Білім беру бағдарламасының атауы
- 6B01515 Физика (IP)
- Білім беру бағдарламасының түрі
- Негізгі
- Білім деңгей
- Бакалавриат (Жоғары)
- Берілетін дәреже
- білім бакалавры
- Оқыту тілі
- Қазақ, Орыс
- Кредиттер/сағаттар көлемі (кем емес)
- 240 / 7200
- Оқу түрі
- ҚББТ қолданусыз күндізгі
- Оқу кезеңі
- Жалпы орта білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі бүкіл оқу кезеңінде кемінде 240 кредит және оқу жылы үшін кемінде 60 кредитпен айқындалады…
- Кәсіби қызмет объектілері
- Орта мектептер, Бастауыш және орта кәсіптік оқу орындары, қосымша білім беру ұйымдары (репетиторлық орталық, балаларды дамыту орталығы. Сауықтыру лагері және т. б.)
1. Педагогика, физика және оны оқыту әдістемесі саласында іргелі білімі бар, оның ішінде ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажет, білім берудің қазіргі заманғы парадигмасына байланысты педагогикалық ғылымды дамытудың жаңа тұжырымдамалық идеялары мен бағыттарын түсінеді; дене шынықтыру саласындағы ғылыми-зерттеу міндеттерін шешудің инновациялық әдістерін қолдану қабілетін көрсетеді; өмір бойы өзін-өзі оқыту және өзін-өзі дамыту қабілетіне ие (өзін-өзі басқару немесе өмір бойы жеке және өзін-өзі оқыту)
2. Білім беру жүйелерінің тұрақты дамуының негізінде жатқан принциптер мен құндылықтармен бөліседі; табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға бағдарланған, дене шынықтыруда орнықты даму идеяларын іске асыруға (орнықты даму)дайындығын көрсетеді
3. Топтық жұмысқа дайындығын және көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді; білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру тәсілдерін меңгереді, сыни ойлау әдістемесін меңгереді, қойылған білім беру мақсаттарын (жобалар мен процестерді басқару)тиімді орындау үшін шешім қабылдау қабілетін көрсетеді
4. Технологияларды барынша тиімді пайдалану кезінде кәсіби маңызы бар міндеттерді шешу үшін цифрлық құзыреттілікті көрсетеді; нақты бағдарламалық өнімдермен, Интернет ресурстарымен және жасанды интеллектпен жұмыс істеу, дене шынықтыру міндеттерін шешу үшін ең заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану қабілетін көрсетеді (бағдарламалау, робототехника, жасанды интеллект, IT-құзыреттілік)
5. Инновациялық-кәсіби қызмет саласында әдіснамалық білімі бар; өмірлік және кәсіби міндеттерді шешу процесінде креативтілікке, шығармашылыққа және жасампаз әлеуметтік белсенділікке ие; жаңа идеяларды сыни талдауға, бағалауға және синтездеуге, білім беру инновацияларын игеруге, әзірлеуге және енгізуге дайын екендігін көрсетеді; физиканы оқыту процесінің инновациялылығын қамтамасыз ету үшін дизайн-ойлау дағдыларын көрсетеді
(Инновациялық және шығармашылық қабілеттер)
6. Көпмәдениетті және көптілді ортада білім беру қызметін ұйымдастыру тәсілдерін меңгерген, білім беру процесіне қатысушылардың этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарын ескеруге дайын екендігін көрсетеді, толеранттылық, елдің тарихи және мәдени мұрасына құрмет көрсетеді; арнайы мәтіндерді (Кросс-мәдени құзыреттілік, көп тілділік және көпмәдениеттілік)қарым-қатынас жасау және түсіну үшін шет тілі білімін пайдаланады
7. Еліміздің әрбір азаматының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасауға қатысады; физиканы оқытуда психикалық және психофизиологиялық дамудың жалпы, ерекше заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын пайдалану қабілетіне ие, әртүрлі жас кезеңдерінде адамның мінез-құлқы мен іс-әрекетін реттеу ерекшеліктерін біледі, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тьюторлық сүйемелдеуге дайындығын көрсетеді.
(Инклюзивті НЕМЕСЕ Енгізілген оқыту)
2. Білім беру жүйелерінің тұрақты дамуының негізінде жатқан принциптер мен құндылықтармен бөліседі; табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға бағдарланған, дене шынықтыруда орнықты даму идеяларын іске асыруға (орнықты даму)дайындығын көрсетеді
3. Топтық жұмысқа дайындығын және көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді; білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру тәсілдерін меңгереді, сыни ойлау әдістемесін меңгереді, қойылған білім беру мақсаттарын (жобалар мен процестерді басқару)тиімді орындау үшін шешім қабылдау қабілетін көрсетеді
4. Технологияларды барынша тиімді пайдалану кезінде кәсіби маңызы бар міндеттерді шешу үшін цифрлық құзыреттілікті көрсетеді; нақты бағдарламалық өнімдермен, Интернет ресурстарымен және жасанды интеллектпен жұмыс істеу, дене шынықтыру міндеттерін шешу үшін ең заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану қабілетін көрсетеді (бағдарламалау, робототехника, жасанды интеллект, IT-құзыреттілік)
5. Инновациялық-кәсіби қызмет саласында әдіснамалық білімі бар; өмірлік және кәсіби міндеттерді шешу процесінде креативтілікке, шығармашылыққа және жасампаз әлеуметтік белсенділікке ие; жаңа идеяларды сыни талдауға, бағалауға және синтездеуге, білім беру инновацияларын игеруге, әзірлеуге және енгізуге дайын екендігін көрсетеді; физиканы оқыту процесінің инновациялылығын қамтамасыз ету үшін дизайн-ойлау дағдыларын көрсетеді
(Инновациялық және шығармашылық қабілеттер)
6. Көпмәдениетті және көптілді ортада білім беру қызметін ұйымдастыру тәсілдерін меңгерген, білім беру процесіне қатысушылардың этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарын ескеруге дайын екендігін көрсетеді, толеранттылық, елдің тарихи және мәдени мұрасына құрмет көрсетеді; арнайы мәтіндерді (Кросс-мәдени құзыреттілік, көп тілділік және көпмәдениеттілік)қарым-қатынас жасау және түсіну үшін шет тілі білімін пайдаланады
7. Еліміздің әрбір азаматының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасауға қатысады; физиканы оқытуда психикалық және психофизиологиялық дамудың жалпы, ерекше заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын пайдалану қабілетіне ие, әртүрлі жас кезеңдерінде адамның мінез-құлқы мен іс-әрекетін реттеу ерекшеліктерін біледі, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тьюторлық сүйемелдеуге дайындығын көрсетеді.
(Инклюзивті НЕМЕСЕ Енгізілген оқыту)
Білім беру бағдарламасының мақсаты білім беру саласындағы қазіргі заманғы сын-қатерлерге жауап беретін және өзгермелілік, белгісіздік, күрделілік, біркелкі болмыс әлемінде өмір сүретін және жұмыс істейтін 21 ғасырдағы мұғалімдерге қажетті жаңа салаларда құзыреті бар физика мұғалімдерін даярлау болып табылады
Перечень профессий: Қосымша білім беру педагогы, Мұғалім. Колледж мұғалімі, Педагог. Жалпы білім беру мектебінің мұғалімі
Объекты: Орта мектептер, Бастауыш және орта кәсіптік оқу орындары, қосымша білім беру ұйымдары (репетиторлық орталық, балаларды дамыту орталығы. Сауықтыру лагері және т. б.)