Талапкерлерге Білім алушыларға Оқытушыларға Кафедра меңгерушілеріне Декандарға Электронды ректорат Documentolog Қаз Рус Eng
Жатақханаға орналасуға өтінім беру
"Манаш Қозыбаев атындағы
Солтүстік Қазақстан университеті"
коммерциялық емес акционерлік қоғамы
Үлкейтілген
Факультеттер жаңалықтары
ТЭҚФ: 2024-2025 оқу жылындағы ТЭжҚФ қызметінің қорытындысы шығарылды

2025 жылғы 30 маусымда Тарих, экономика және құқық факультетінде осы оқу жылында факультет кеңесінің қорытынды отырысы өткізілді. Кеңесте факультет жұ әрі қарай оқу

02 шілде 2025
АФ: Дала күні

2025 жылғы 26 маусымда «Сервис-ЖАРС» ЖШС (Қызылжар ауданы, СҚО) өндірістік танаптарында «Солтүстік Қазақстанның орман-дала аймағында әрі қарай оқу

28 маусым 2025
ТжӘИ: «Мағжан Жұмабаев: тұлға, әдеби үрдіс және тілтаным» атты Халықаралық ғылыми-практикалық конференция

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті Тіл және әдебиетинституты «Қазақ тілі мен әдебиеті» кафедрасы 2025 жылдың 19 маусымын әрі қарай оқу

16 маусым 2025
ТЭҚФ: Факультеттің мақтанышы: түлек параолимпиадалық спорттан әлем чемпионатына қатысты!

«Экономика» ББ түлегі Айкенов Тамерланды жоғары спорттық жетістіктерімен құттықтаймыз! 2025 жылдың сәуірінде Тамерлан Марракештің 2025 па әрі қарай оқу

18 маусым 2025
МФ: «День медицинского работника»

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университетінің медицина факультетінде Медицина қызметкері күніне арналған салтанатты іс-шара өтті.  Іс- әрі қарай оқу

12 маусым 2025
МФ: Международная научно-практическая конференция

28 - 30 мамыр 2025ж. бірлескен халықаралық ғылыми-практикалық конференция өтті  Қоғамдық денсаулық және гигиена орталығының (Үндістан), Мидланд әрі қарай оқу

09 маусым 2025
АФ: Дәнді дақылдарды селекциялау бойынша ғылыми-тәжірибелік семинар

2025 жылғы 19 мамыр Агротехнологиялық факультеттің профессорлық-оқытушылық құрамы мен магистранттары дәнді дақылдарды селекциялау бойынша ғылыми-тәжі әрі қарай оқу

06 маусым 2025
АФ: АӨК-Жастар, Ғылым, Инновациялар

Халықаралық ынтымақтастық және тәжірибе алмасу – жастарды ғылыми қызметке тарту және біздің факультеттің ғылыми әлеуетін дамытудың тағы бір ынта әрі қарай оқу

06 маусым 2025
МФ: Независимая экзаменация

Медицина факультетінде бітіруші курс студенттерін қорытынды мемлекеттік аттестаттау басталды. Бұл маңызды және көптен күткен кезең болашақ дәрігерлерд әрі қарай оқу

28 мамыр 2025
МФ: Медицина факультетіндегі жұмыс кездесуі: жедел медициналық көмек мәселелерін талқылау

Медицина факультетінде Солтүстік Қазақстан облысының облыстық жедел медициналық жәрдем орталығының бас дәрігері Юрий Анатольевич Белоног пен медицина әрі қарай оқу

26 мамыр 2025
Барлығын оқу
Моё предложение: по итогам семестра студентам, набравшим средний балл более 99 сделать обладателями права на автоматический зачёт экзаменов в рамках соответствующего семестра, что способствует дополнительному стимулированию студентов в рамках образовательной программы, увеличению посещаемости семинаров и лекций

Уважаемый Eвгений Варламович!
Согласно кредитной технологии обучения контроль учебных достижений студентов осуществляется различными формами, которые включают в себя текущий, рубежный и итоговый контроли. Данные формы контроля проводятся с целью определения степени освоения обучающимися профессиональных учебных программ и государственного общеобязательного стандарта высшего образования. 
Согласно Типовым правилам деятельности организаций высшего и послевузовского образования, утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 17.05.2013г. №499: «Уровень учебных достижений обучающихся по каждой дисциплине определяется итоговой оценкой, которая формируется из оценки рейтинга допуска (60%), которая складывается из оценок текущего контроля и оценок рубежного контроля, и экзаменационной оценки (40%)». Средний балл успеваемости, о котором Вы говорите, это всего лишь часть составляющей итоговой оценки. Кредитная технология обучения не подразумевает никаких «автоматических зачётов экзаменов», так как сама система оценивания имеет накопительный характер и экзамен является одной из составляющих итоговой оценки по дисциплине.