- дс.
- сс.
- ср.
- бс.
- жм.
- сб.
- жс.
-
-
-
-
1
-
2
-
3
Аккредитация
09:00 - Процедура институциональной и программной аккредитации университета Независимым Агентством аккредитации и рейтинга.
-
4
Аккредитация
09:00 - Процедура институциональной и программной аккредитации университета Независимым Агентством аккредитации и рейтинга.
Торжественный парад
11:00 - Торжественный парад, посвященный Дню Победы и Дню защитника Отечества.
-
5
Аккредитация
09:00 - Процедура институциональной и программной аккредитации университета Независимым Агентством аккредитации и рейтинга.
-
6
Аккредитация
09:00 - Процедура институциональной и программной аккредитации университета Независимым Агентством аккредитации и рейтинга.
-
7
-
8
-
9
-
10
-
11
-
12
Аккредитация
09:00 - Аккредитация
Ярмарка вакансий
10:00 - Ярмарка вакансий «Выпускник - 2014». Актовый зал, корпус 1.
-
13
Аккредиттеу
09:00 - Аккредиттеу
-
14
Аккредиттеу
09:00 - Аккредиттеу
-
15
Жеңіл атлетикалық кросс
16:00 - Жеңіл атлетикалық кросс. Мәдениет және тынығу саябағы
-
16
ҚР ІІМ ІӘ ансамблімен кездесу
11:00 - ЖОО ұжымының ҚР ІІМ ІӘ ансамблімен шығармашылық кездесуі. Акт залы, 1 корпус.
-
17
-
18
-
19
Мини-футболдан жарыс
16:00 - Мини-футболдан жарыс. Мини-футбол алаңы.
Мини-футболдан жарыс
16:00 - Мини-футболдан жарыс. Мини-футбол алаңы.
-
20
Мини-футболдан жарыс
16:00 - Мини-футболдан жарыс. Мини-футбол алаңы.
-
21
Мини-футболдан жарыс
16:00 - Мини-футболдан жарыс. Мини-футбол алаңы.
-
22
-
23
-
24
-
25
Соңғы қоңырау
11:00 - РЛ-10, Ж-10 топтарында "Соңғы қоңырау". 357 ауд, 3 корпус.
"Славян жазбасы және мәдениеті күні" атты ауызша журнал
16:00 - ТЖәИ-да "Қазақстан халқы достығы ассамблеясының" қолдауымен "Славян жазбасы және мәдениеті күні" атты ауызша журнал. 357 ауд., 3 корпус.
-
26
-
27
-
28
-
29
-
30
-
31
Саяси қуғын-сүргін құрбандарын еске алу күні
11:00 - Саяси қуғын-сүргін құрбандары ескерткішіне гүл шоқтарын қою. М.Жұмабаев алаңы, саяси репрессия құрбандары ескерткіші.
Сөздәйектер галереясы
Егер біздің қоғам дұрыс ұйымдастырылған болса, онда ғылымдардың ішіндегі ең маңыздысы педагогика болар еді, ал оның мақсаты әр балада өзіне тән және тек оған ғана тән асыл дарынын тауып, дамыту болар еді.Борис Акунин