Талапкерлерге Білім алушыларға Оқытушыларға Кафедра меңгерушілеріне Декандарға Электронды ректорат Documentolog Қаз Рус Eng
Жатақханаға орналасуға өтінім беру
"Манаш Қозыбаев атындағы
Солтүстік Қазақстан университеті"
коммерциялық емес акционерлік қоғамы
Үлкейтілген
Факультеттер жаңалықтары
ПФ: ТҮЛЕКТЕРМЕН КОНКУРСТЫҚ КЕЗДЕСУ

М.Қозыбаев атындағы СҚУ ПФ педагогика және психология кафедрасы 3-ші жыл қатарынан «Trigger психолога-profi» облыстық конкурсын өткізуде. әрі қарай оқу

14 сәуір 2025
ПФ: "Педагогикалық білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар" ХҒТК-сының шетелдік секциясы

Ағымдағы жылдың 11 сәуірінде М. Қозыбаев атындағы СҚУ педагогика факультетінде Урал мемлекеттік педагогикалық университетінің (Екатеринбург қ.) серікт әрі қарай оқу

14 сәуір 2025
ПФ: Құттықтаймыз!!!

Ғылым декадасы аясындағы марапаттарҚазақстан Республикасында 12 сәуір – Ғылым қызметкерлері күні ретінде аталып өтіледі. Осыған орай, университе әрі қарай оқу

11 сәуір 2025
ПФ: "Мен даму жолындамын" байқауы

11 сәуірде «Педагогикалық ғылымдар» бағытының студенттері мен түлектері үшін «Мен даму жолындамын» жобалық байқауының қорытынд әрі қарай оқу

14 сәуір 2025
МФ: Отанға деген сүйіспеншілік туралы

 «Клиникалық пәндер» кафедрасының оқытушысы Құрманғожина Балжан Қайратқызы № 2 жатақханада тұратын студенттермен сыныптан тыс тәрбие әрі қарай оқу

10 сәуір 2025
МФ: Халықаралық ғылыми-практикалық конференция

09.04 2025 жылы медицина факультетінің базасында химия және металлургия саласындағы ғалым Евней Арстанович Бөкетовтың 100 жылдығына арналған «Жа әрі қарай оқу

10 сәуір 2025
ТЭҚФ: ТЭжҚФ-те "Жастар және ғылым-2025" ХҒПК секциялық отырысы өтті

2025 жылғы 9 сәуірде Тарих, экономика және құқық факультетінде Е. А. Бөкетовтың 100 жылдығына арналған "Жастар және ғылым-2025: шешімге заманауи сын-қ әрі қарай оқу

10 сәуір 2025
МФ: Медицина факультетінде ғылым күндері жалғасуда.

7 сәуірде келесі іс-шаралар ұйымдастырылып, өткізілді: Интерактивті семинар «Медицинадағы зерттеу технологиялары мен әдістері»; « әрі қарай оқу

08 сәуір 2025
МФ: 7 сәуір - Дүниежүзілік денсаулық күні

«Салауатты өмір бастауы - жарқын болашақтың кепілі» деген ұранды Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының Бас директоры осы күнге арналған ж әрі қарай оқу

07 сәуір 2025
МФ: Дүниежүзілік денсаулық күні

Дүниежүзілік денсаулық күніне шақырамыз!Құрметті университет студенттері мен қызметкерлері! Сіздерді 7 сәуірде ҰЛК-нің 1-қабатында өтетін Дүниежүзілік әрі қарай оқу

03 сәуір 2025
Барлығын оқу
Какие документы необходимо сдать при поступлении?
Уважаемая Анара! Если Вы окончили школу в прошлом году или ранее, Вам необходимо пройти комплексное тестирование абитуриента. Для этого в срок до 9 июля нужно сдать в приемную комиссию следущие документы: заявление на специальном бланке; документ об образовании (подлинник); документ, дающий право на льготы; 2 фотографии 3х4; квитанция об оплате за тестирование; медицинская справка (по форме 086У); копия документа, удостоверяющего личность. Если же у Вас есть сертификат ЕНТ 2013 года (набрано не менее 50 баллов), Вы можете участвовать в конкурсе на получение гранта. Для этого в срок с 23 по 31 июля в приемную комиссию подаются слудеющие документы: заявление на специальном бланке с указанием специальности и вуза; документ об образовании (подлинник); государственный сертификат (ЕНТ, КТА); медицинская справка (по форме 086У); документ, дающий право на льготы; 2 фотографии 3х4; копия документа, удостоверяющего личность. Если у Вас есть серфтификат ЕНТ 2013 года (набрано не менее 50 баллов) и Вы не претендуете на грант, Вы можете подать в приемную комиссию следующие документы для зачисления в число студентов: заявление на специальном бланке; документ об образовании (подлинник); государственный сертификат (ЕНТ, КТА) / протокол собеседования; свидетельство о присуждении образовательного гранта (если имеется); медицинская справка (по форме 086У); документ, дающий право на льготы; 10 фотографий 3х4; копия документа, удостоверяющего личность; договор на предоставление образовательных услуг (зачисление на платной основе); для военнообязанных – сняться с учета по месту жительства.